martes, 16 de febrero de 2010

16 de febrer: “Un primer contacte”

En aquesta primera sessió hem conegut a la que serà la nostra professora, l’Anna. Ha estat ella qui ens ha explicat què farem al llarg de l’assignatura. Ha estat una presentació una miqueta especial ja que hem fet dinàmiques dins i fora de l’aula.
La primera dinàmica ha servit per conèixer millor els companys de classe a través de la realització de preguntes (nom, edat, color preferit i lloc on viu) al company que teníem al davant. Com que estàvem formant dos cercles i aquests anaven rotant, hem pogut parlar amb tots els companys que ens han passat pel davant.
Una altra dinàmica ha estat tancar els ulls i mentrestant l’Anna ens ha anat fent preguntes com: de quin color és el sostre, hi ha penjadors, quantes finestres hi ha a la classe, etc.
A partir d’aquestes dues activitats hem pogut reflexionar sobre la importància dels estímuls, els espais, l’establiment de rutines, els colors, les dinàmiques a l’inici de curs per a conèixer els membres d’un nou grup i la relació infant-mestre, entre d’altres. Ha resultat una primera presa de contacte molt positiva i, de moment, l’assignatura es planteja de manera molt pràctica, útil i molt relacionada amb la nostra futura tasca com a mestres d’infantils.

No hay comentarios:

Publicar un comentario